واحد تولید

معرفی واحد تولید شرکت توس فورجینگ:

واحد تولید شرکت توس فورجینگ با در اختیار داشتن انواع پرس های فورجینگ تا ظرفیت 4000 تن ، کوره های القایی و گازی تا ظرفیت 4 تن و سایر تجهیزات تولیدی قطعات فورج و نی برش میلگرد تا سایز 90 میلیمتر توسط بیلت بر ، قطعاتی تا وزن 100 کیلو گرم را به روش فورج گرم تولید میکند .

این واحد با در اختیار داشتن 150 نفر پرسنل تولیدی در سه شیفت کاری توانایی تولید 35 تن انواع قطعات فورج در شبانه روز را دارا میباشد .

هدف این واحد هدايت و ساماندهي كليه عوامل در جهت توليد به موقع  و با كيفيت سفارشات برنامه ريزي شده  وهدايت ونظارت بر حسن اجراي كليه فعاليتهاي برنامه ها در جهت تامين به موقع سفارشات مشتري مي باشد.

ازديگر وظايف اين واحد هدايت و آموزش پرسنل در جهت اهداف سازماني پيگيري گزارشهاي روزانه توليد و پيگيري عدم تطابق انها رفع عدم انطباق هاي مشاهده شده وحفظ و نگهداري ماشين الات و همكاري با واحد مهندسي در ارزيابي و امكان سنجي طرحها وپروژه هاي جديد مي باشد.

این واحد پس از دریافت سفارشات مشتری، نمونه اولیه قطعات را با توجه به استانداردهای لازم و مطابق نقشه های طراحی شده توسط واحد فنی و مهندسی که به تاییدیه مشتری نیز رسیده اند توسط دستگاه های پیشرفته و طبق دستورالعمل های تعیین شده تولید و پس از تکمیل نمونه و رفع ابهامات احتمالی به تولید انبوه می رساند.

 

از دیگر وظایف این واحد شناسایی و ردیابی مواد و قطعات و محصولات در هنگام دریافت، نگهداری، مصرف، ارسال و خدمات می باشد که جهت تحقق این امور واحد های مختلف، تحت نظر مدیریت تولید نیز اقداماتی به شرح ذیل انجام می دهند:

مدیر کنترل کیفیت : نظارت بر حسن انجام کار مطابق روش تعیین شده در کلیه بخش ها وكنترل بر طبق مباني تعريف شده ونقشه هاي مورد تاييد مشتري

رديابي وشناسايي محصولات : انجام شناسایی و ردیابی مطابق روش تعیین شده و درج مشخصات کامل محصول در برگه ردیابی